Santa Cecília, patrona de la música.

A qui no li agrada cantar? A qui no li agrada trobar-se amb els germans o amics més petits de l’escola? A qui no li agrada retrobar-se amb el bonic espai del pati d’infantil per comprovar-ne la seva multi-funció?

Doncs per demostrar-ne totes aquestes necessitats i gaudir de la música, les noies i els nois de 2n, han cantat un seguit de cançons pels més menuts de l’escola.

La música ens fa més bones persones, ens obre el cor i ens fa sentir que un món millor és possible, que entre tots podem construir un món just i solidari.

Aquesta petita mostra de cançons ha servit per demostrar que l’alumnat de segon s’esforça per fer-se gran i responsable i que l’alumnat d’infantil és un públic gentil.

Aquí en teniu unes imatges. El record més gran, però, ens l’emportem posat:

Visca la música i visca l’Escola Sinera!