Sant Jordi 2021

Benvolgudes famílies,

Aquest any per celebrar Sant Jordi l’escola ens hem repartit en moltes activitats. Al matí els Grans han compartit poesia, art i música al pati de l’escola. Mentrestant 1r i 2n han fet la passejada literària i 3r ha visitat la colla gegantera d’Arenys de Mar. Els Petits han passejat per la vila d’Arenys de Mar i han llegit un conte.

A la tarda han estat els Mitjans que han compartit art, teatre i música, mentre els Grans han fet la tradicional plantada de poemes (que podeu visitar durant tot el cap de setmana als voltants de l’escola i al parc Fèlix Cucurull).

Aquí us compartim un petit recull de fotos de la jornada. Famílies! en trobareu moltes més amb els vídeos a l’apartat de fotos de la web.