RESUM CONSELL ESCOLAR Nº4

La reunió del Consell Escolar va tractar diversos temes, destacant l’aprovació de l’acta anterior, el tancament de l’exercici 2023, el pressupost per al 2024, la discussió sobre els rellotges intel·ligents a l’escola, els informes d’autoavaluació del segon trimestre de primària, l’estat de l’institut-escola, l’organització d’un concurs del nou gegant, els preparatius per al Carnaval 2024, la xocolatada solidària i la presentació de propostes pel nou Projecte Educatiu de Centre (PdD).

Resum
Assistents:

• Representants sector mestres: Laia Germà, Domènec Montero, Isabel Lou, Marina Gómez, Jordi Torrent.
    • Equip Directiu: Eva Vázquez, Pol Riera i Berna Pruna.
    •  Representants sector pares i mares: Víctor Salvador, Albert Nardi, Pello Olascoaga i Anna Toro.
    • AFA: Maria Torrijos.
    • PAS: Miquel Andújar.
    • Ajuntament: Agustí Farré.
    • Absències: Patrícia Pi, Mireia Torres, Pilar Pelegrí i Carolina González.

Ordre del Dia:
– Aprovació de l’acta anterior.
– Tancament de l’exercici 2023: Detalls sobre despeses, deutes pendents i beques no cobrades.
– Pressupost 2024: Discussió sobre partides, augment dels preus en general.
– Rellotges intel·ligents: Preocupació sobre distracció, privadesa i seguretat i afegit a les NOFC de l’escola: Normes sobre l’ús de dispositius digitals.
– Portes obertes: Planificació per obrir l’escola a les famílies.
– Nou informe del segon trimestre de primària: Presentació d’autoavaluació i participació de les famílies.
– Institut Escola: Estat i prioritats de l’institut-escola.
– Gegants nous: Concurs per construir un nou gegant.
– Carnaval 2024: Organització de comparsa i activitats escolars.
– Xocolatada solidària: Detalls sobre l’organització de l’esdeveniment.
– Final de mandat i nou PdD: Preparatius per a la renovació del mandat i el nou Projecte Educatiu de Centre.
– Peticions i preguntes: Preguntes sobre resultats de competències, evolució en matemàtiques i sol·licitud d’un canal de comunicació amb les famílies del Consell escolar.

Conclusió:
– Sessió aixecada amb l’ordre del dia completat.
– Sol·licitud de suggeriments i propostes de les famílies.

La reunió va abordar de manera integral diversos temes, des d’assumptes administratius fins a preocupacions pedagògiques i de participació de les famílies.