RESUM CONSELL ESCOLAR Nº3

La reunió del Consell Escolar va aprovar l’acta anterior i va establir la nova composició del consell, detallant les funcions i les comissions. També es va discutir sobre diversos aspectes, com les línies escolars, l’ús de WhatsApp per comunicar-se amb les famílies i la importància de la col·laboració positiva per millorar l’entorn escolar.

Resum
– Assistents de diferents sectors: mestres, equip directiu, pares i mares, AFA, Ajuntament.
– S’aprova l’acta anterior i es constitueix el nou consell escolar.
– Es detallen les funcions del consell i les comissions, incloent-hi els membres de cada sector.
– S’estableixen les comissions com Convivència, Menjador, Econòmica, Permanent, Manteniment (Accés al centre).
– Es tracten temes com la planificació de línies escolars, el WhatsApp com a eina de comunicació amb les famílies i la importància de l’actitud positiva en la comunitat escolar.
– Es clou la sessió.

La reunió va ser crucial per establir les bases del nou consell escolar, definir responsabilitats i abordar qüestions rellevants.