RESUM CONSELL ESCOLAR Nº2

L’acta del Consell Escolar número 2, celebrada el 26 d’octubre de 2023 a l’aula de 4t a les 16:45, va comptar amb la participació dels següents assistents:

– Representants sector mestres: Laia Germà, Domènec Montero, Jordi Torrent, Isabel Lou.
– Equip Directiu: Eva Vázquez, Pol Riera i Berna Pruna.
– Representants sector pares i mares: Pello Olascoaga i Carolina González.
– AFA: Mireia Torres.

Es van disculpar les absències d’Albert Nardi, Miquel Andújar, Marina Gómez, Patrícia Pi i Agustí Farré.

L’ordre del dia va incloure els següents temes:

1. Aprovació de l’acta anterior.
2. Eleccions Consell Escolar per al curs 2023-2024.
3. Traspàs d’informació de la comissió de menjador.
4. Precs i preguntes.

Durant la reunió, es va aprovar l’acta anterior i es va fer una convocatòria per a les eleccions del Consell Escolar. S’hi va especificar el calendari i es va anunciar que es penjarà tota la informació necessària a la cartellera. També es va acordar enviar informació a través de l’APP per a possibles candidats i es penjarà el cens de pares i mares a la consergeria de l’escola.

A més, es va discutir el traspàs d’informació de la comissió de menjador, on es van abordar aspectes com els usuaris i horaris del menjador, activitats organitzades, distribució dels monitors i tasques dels nens i nenes, incidències i altres qüestions relacionades amb la infraestructura i recursos del menjador.

Finalment, es van tractar precs i preguntes, on es va mencionar una enquesta realitzada per Picant de Mans i es va abordar la millora de l’oferta de menús i l’acompanyament de les sortides del grup de petits per part de monitors assumits per l’AFA.

La sessió es va tancar sense més temes a tractar.