RESUM CONSELL ESCOLAR Nº1

L’acta del consell escolar, amb data del 14 de setembre de 2023, va tractar diversos temes i es van prendre acords importants.

Primerament, es va aprovar l’acta anterior. S’ha acordat la renovació de membres del consell escolar, incloent nous representants del sector famílies i del sector mestres.

Es va establir el calendari de reunions per al curs 2023/2024, amb un total de 4 reunions del consell escolar planejades durant l’any escolar. També es van designar les comissions i els seus membres, i es van acordar les reunions amb l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).

S’ha informat sobre l’inici de curs per al període 2023/2024, incloent detalls sobre matrícules i altres activitats. Es va debatre sobre un nou centre d’acollida d’Arenys, La situació d’aprenentatge que ha dut a terme primària, l’adaptació d’ I3, l’absentisme escolar i els objectius del curs.

Es va avaluar els casals d’estiu i la neteja de l’escola. Finalment, es van tractar precs i preguntes, on es va discutir sobre temes com el finançament de millores, la seguretat a l’escola i altres qüestions locals.