Representants de les famílies al Consell escolar

Hola! El grup de famílies que formem part del consell escolar en representació vostra, us volem informar dels debats que tenim i les decisions que es prenen.

Ara mateix, a banda del plenari del consell, cada un de nosaltres forma part també d’alguna de les comissions existents: permanent, convivència, menjador i manteniment.
Hem creat un correu electrònic per contactar amb nosaltres en referència al funcionament de l’escola i us animem a fer-lo servir de canal de comunicació:
familiesconsellescolar@escolasinera.com

El consell escolar és l’òrgan de participació més important en l’àmbit de l’educació dels nostres fills i filles i volem fer sentir les nostres veus en allò que ens ocupa i/o més ens preocupa.

Trobareu més informació a l’apartat consell escolar.

Moltes gràcies!

Representants de les famílies al Consell escolar