Passejades setmanals P3

Aquest primer trimestre els més petits de l’escola hem iniciat les passejades setmanals els divendres a la tarda. Valorem molt positivament aquesta activitat ja que és molt enriquidora pels alumnes. Aprenen  ha fer una fila amb tot el que això suposa: donar la mà al company/a, anar un darrera de l’altre, seguir el nen o nena que tenen davant sense atura-se o desfer la fila…Al llarg de les setmanes hem anat veien com mica en mica es van fent grans perquè cada vegada ho saben fer millor!!! Finalment volem agraïr la col·laboració de les famílies en aquestes passejades setmanals.