Mostra de teatre

LES CRÒNIQUES DE NÀRNIA

Aquest cap de setmana l’alumnat de 5è i 6è han representat a l’Escola Sinera fent l’obra de teatre de “Les cròniques de Nàrnia”. Han fet una representació que ha sorprès i captivat l’audiència. La dedicació i el talent mostrats per tots ells i elles en la interpretació dels personatges de C.S. Lewis han estat remarcables. Des de la valentia d’Aslan fins a la malícia de la Bruixa Blanca, cada actuació ha contribuït a crear una experiència màgica i inoblidable. A més, la posada en escena, amb uns decorats elaborats i un vestuari detallista, ha aconseguit transportar els espectadors al món fantàstic de Nàrnia. Felicitats a tot l’equip per la seva feina excepcional i per haver portat la màgia de Nàrnia a l’Escola Sinera.