MOSTRA CULTURAL 2024 I SANT JORDI

L’Escola es va omplir d’art durant la Jornada Cultural d’ahir. Els alumnes de sisè van transformar el pati en un estudi de ràdio, emetent programes en directe. Els de cinquè van convertir les aules de 5è en cinemes per mostrar curts cinematogràfics, mentre que els de quart van destacar amb la proposta teatral al gimnàs.

Els i les de tercer van exhibir les auques, gegants on s’explicaven les festes i tradicions que han donat nom a les aules aquest curs. Segon va oferir endevinalles i rodolins, provocant rialles amb els seus jocs. Primer es van convertir en magnífics contacontes.

Finalment, els petits i petits van mostrar els capgrossos que van fer ells mateixos.

Aquesta jornada va destacar el compromís de l’escola amb l’educació integral, combinant habilitats acadèmiques i artístiques. Gràcies a tots per un dia memorable, ple d’alegria i creativitat. Ja esperem la pròxima celebració!

Trobareu moltes fotografies i vídeos a la part privada de la web.