M’Encanta 2019 – L’hora perduda

Enguany hem estrenat una experiència molt engrescadora i musicalment rica.

Hem ajuntat l’alumnat de les tres escoles arenyenques per posar en escena una cantata titulada “L’hora perduda”.

La música ha ajuntat veus dels nens i nenes de l’Escola Sinera, de l’Escola Maragall i de l’Escola La Presentació.

La Gemma Ruiz, la directora, se’n mostra molt satisfeta, cosa que esperem que signifiqui que n’hi haurà més edicions.

Els que sí que estem satisfets de debò som els mestres, pares i acompanyants que hem pogut gaudir d’aquesta energia tant meravellosa fluint pel Teatre Principal.

Gràcies a les pianistes Mireia Ruiz i Miriam Marí van tenir molta feina perquè la partitura era ben complicada i també gràcies a la Maira Comalat va posar la veu a la narració d’una manera brillant.

I finalment moltes gràcies a Ràdio Arenys per la gravació feta. És una llàstima que no s’hagués gravat a la sessió del matí. Els cantants estaven més concentrats, respectuosos i musicalment més acurats,… a la tarda la canalla es va mostrar menys respectuosa amb el silenci necessari. Vaja, així tindrem aspectes a millorar.

Moltes felicitats a tots!