Let’s Clean Up Europe

El passat 5 de maig, l’alumnat de 2n va participar en la campanya Let’s Clean Up Europe. Aquesta campanya té dos objectius: recollir residus abandonats als espais naturals i conscienciar sobre la quantitat de brossa que generem, tot promovent la seva reducció.

Nosaltres vam decidir anar a netejar alguns dels rials que tenim a prop de l’escola. Després, a l’aula, vam separar tota la brossa segons el material. Finalment, vam pesar tota la deixalla i vam descobrir, que havíem recollit gairebé 35 quilos de brossa!

Hem après tant amb aquesta activitat, que per ajudar a reduir la brossa i conscienciar a la gent del poble del problema tan gran que tenim al nostre planeta, hem decidit crear uns cartells informatius per enganxar-los a la zona dels rials.