LA CLIKA 2023!

Hola a tots i totes! Avui us volem explicar una notícia molt divertida que va passar a l’escola aquest dijous. Els nens i nenes de 2n de primària van participar a la cantada de la Clika a Argentona! Sabeu què és la Clika? És una proposta de música infantil que ajunta escoles per fer cantades de cançons molt animades i originals. Els alumnes de 2n van aprendre algunes de les seves cançons i les van cantar al teatre. Va ser una experiència molt bonica i divertida. Els nens i nenes es van sentir com uns artistes i van gaudir molt de la música i el ball. A més, van conèixer altres escoles que també van participar a la cantada. Va ser una manera de fer nous amics i amigues i de compartir una afició comuna. Us deixem un vídeo del moment. Esperem que us agradin!