Festa esportiva i d’extraescolars del SINERA

Benvolgudes famílies, reserveu el proper diumenge 13 de maig per a la Festa esportiva i d’extraescolars del SINERA!!!!! Animeu-vos a passar un dia esportiu i conèixer les activitats que organitza l’Ampa ⚽?⚾???⛸??? i els que ja les fan, és un bon moment per a mostrar tot el que han assolit durant aquests mesos!
Els alumnes i amics es podran apuntar tant a partits en equip com esports individuals, i el clàssic Cross (els pares també poden córrer??‍♀????‍♀??).
A partir de demà, a cada classe hi haurà un full d’inscripció i també us podeu apuntar al despatx de l’Ampa. El límit és el 10 de maig. Us enviem també l’horari de totes les activitats! Us hi esperem !!!!!!