Eleccions al consell escolar

Primer de tot agrair-vos el bon funcionament de les eleccions que van tenir lloc ahir, 22 de novembre. Donar les gràcies a l’Ángel Olivares i l’Elver Orozco per estar a la mesa electoral en diferents franges horàries del dia. Agrair també a la presidenta de l’AFA pel suport en el procés. I, sobretot, moltíssimes gràcies als candidats i a les candidates que van presentar candidatura.

Com a conseqüència de les eleccions, són proclamats representants del sector famílies al consell escolar de l’escola:

Cristina Cecilio Pérez
Albert Nardi Ricart
Pello Olascoaga Figuerola
Carolina González Lojo

Entre tots i totes treballarem pel bon funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.