Eines google a l’escola

Ja fa uns anys que l’escola Sinera s’ha modernitzat per preparar els infants per al seu futur. Un futur cada cop més digital i més tecnològic. L’escola va decidir contractar les eines de Google que facilita per les escoles de tot el món. Com a conseqüència l’alumnat de l’escola Sinera acaba primària amb una competència digital notable i amb les habilitats digitals que els permeten afrontar els reptes de la societat digital.

Per informar a les famílies us facilitem us seguit de materials que us permetrà aprofundir en el “Gsuite per educació”.

Resum Gsuite for education             Web official             Web explicativa en català