Dia Internacional de la Música

El dia 21 de juny, des de l’any 1982 és el Dia Internacional de la Música.

Aquest és un títol que ja no té importància ja que hi ha dies internacionals per tot.

El que sí que té importància és que el nostre alumnat ha acabat aquest curs 2016/2017 cantant, ballant, escoltant i gaudint. Això vol dir que seguim creixent, que ens fem més responsables i cada vegada més bones persones.

Pau Casals deia que la seva música parlaria de pau per ell. Nosaltres seguirem cantant per parlar de pau i volent fer un món cada vegada millor.

Gràcies alumnat de primer per haver cantat tant bé, gràcies alumnat d’infantil per escoltar-nos tant respectuosament, gràcies a tots per posar-hi aquest granet de sorra.

Que gaudiu de l’estiu!