DESCRIBING PEOPLE

DECRIBING PEOPLE:

Has she got straight hair? No, she hasn’t.
Has she got curly hair? Yes, she has.
Has she got glasses? Yes, She has…

Els/les  alumnes de 4t de primària han estat preparant la seva  descripció personal: “Describing people: Me”  La tasca consisteix en fer un escrit sobre ells mateixos on es descriuen i es presenten: primer de tot  diuen el seu nom i  l’edat, seguidament parlen  del color i llargada dels cabells i el color dels seus ulls, si són alts, baixos… la tasca finalitza amb un dibuix d’ells mateixos.

Cal tenir en compte la complexitat de la tasca, ja que els/les alumnes han de memoritzar el vocabulari referit a les descripcions,  les estructures pròpies de l’ idioma, i  l’organització i bona presentació de l’escrit. Per acabar, finalitzen la tasca  amb una presentació  davant dels seus companys/nyes del grup classe. L’activitat realitzada requereix un esforç per  mantenir l’entonació, la fluïdesa i claredat adients que requereix  la seva descripció, per tal de fer-lo  entenedor per la resta de companys/es que els escolten.

Felicitats per la  magnifica tasca, per l’esforç, treball  i dedicació realitzats per fer-ho possible!!!

Cal seguir treballant així!!!