CONFICONTES (2n)

Seguint l’aprenentatge des del confinament, aquest dijous hem començat una activitat que motiva a la lectura i fomenta l’aprenentatge de la llengua.

Basada en l’hora del conte de la nostra estimada Biblioteca P. Fidel Fita, a la qual trobem molt a faltar, hem dissenyat una activitat virtual de lectura de contes en veu alta.

L’alumnat de segon ha hagut d’entrar a la reunió virtual i escoltar la proposta que les seves mestres llegeixen en veu alta.

Aquesta setmana ha estat la lectura del llibre “Avis”, de Chema Heras, un història molt romàntica entre un parell d’avis que malgrat el cos se’ls va envellit, l’amor entre ells segueix jove i fort.

En aquesta ocasió hem tingut una participació d’una trentena d’alumnes, un gran èxit del qual us en donem les gràcies.

Seguim llegint amb il.lusió

i entre tots farem el món millor!