Comiat de 6è i festa final de curs (famílies)

Divendres a la tarda l’AFA, l’escola i les famílies de 6è ha celebrat el comiat de 6è amb les famílies. Ha estat un comiat molt emotiu. Seguidament, després de dos anys sense, s’ha pogut celebrar la festa-sopar de final de curs de l’escola Sinera amb les famílies. Ha estat espectacular, més de 700 persones hem ocupat el pati de l’escola per compartir un sopar de germanor i celebrar que l’escola Sinera és l’escola de tots i totes. Volem agrair la feina de l’organització de la festa i la feina de les famílies de 5è oferint els serveis de beguda i menjar.

Molt bon estiu a tothom i la repetim l’any vinent!