COM ENS ORGANITZEM PER ESMORZAR…

Partim del fet que els nens i nenes puguin exercir, des de P3, la seva autonomia i per això des de fa uns anys us demanem que la carmanyola i el tovalló, i si porten beguda també, estiguin a dins d’una bosseta de roba de manera que, en obrir la seva motxilla, la trobin de seguida i la portin cap a la taula on volen esmorzar.

Si poseu la quantitat justa i necessària us adonareu que no cal una gran carmanyola ja que l’esmorzar l’han de fer a casa per començar el dia amb energia i a l’escola només necessiten un petit acompanyament.

El temps que dediquem a esmorzar és limitat i per nosaltres és un moment principalment de convivència, per això heu de posar aliments que coneguin i els agradin.

Marqueu tot amb el nom ben visible!

Esperem la vostra col·laboració per facilitar aquest moment de la jornada escolar!

Mestres d’Educació Infantil