CELEBREM QUE HA ARRIBAT LA PRIMAVERA I LA PASQUA!

Benvolgudes famílies,

Aviat començarà la Setmana Santa, i entre d’altres tradicions per a aquestes festes, n’hi ha una que a tots ens crida especialment l’atenció: els ous de Pasqua i la mona.També amb l’arribada de la Primavera tots els arbres comencen a brotar i els camps comencen a agafar color.

Nosaltres us proposem idees per fer manualitats divertides i fàcils amb els vostres fills i filles, des de flors, arbres, conills, ous de pasqua o mones.

Ens agradaria molt, si podeu enviar una foto dels vostres fills i filles amb les seves creacions per poder-les compartir amb tot l’alumnat. A continuació us deixem un seguit d’exemples perquè us pugueu inspirar…  Ànims artistes, deixeu volar la imaginació!!

Envieu les vostres creacions a: primavera@escolasinera.com

RECULL DE FOTOS REBUDES!