Cantània 2021: Virtual

Aquest dimarts 1 de juny l’alumnat de 5è s’ha desplaçat a Barcelona. Molta il.lusió, emoció, molta felicitat, … han culminat una feina duta a terme dins l’àrea de música però que inclou la plàstica, les llengües, la coordinació en els moviments i la memòria.

És una experiència única on s’ajunten moltes nens i nenes, cantant plegats a l’Auditori de Barcelona, que no deixa de ser el temple de la música per molts melòmens.

Només de pensar que hi ha més de 600 escoles que hi participen durant els mesos de maig i juny i que la veu d’aquests infans arriba a cadascun dels cors dels oients, se’ns posa la pell de gallina.

Una bona experiència per anar omplint la motxilla de vivències.

Us adjuntem un petit recull de fotos tot i sabent que no és res comparat en viure aquesta experiència en directa.

Moltes felicitats alumnat de 5è, ho vau brodar!