Can Gel: La granja lletera. Alumnat de 2n

Aquest dijous 12 de març l’alumnat de 2n ha visitat la granja lletera de Can Gel, al terme municipal de Canyamars.

Aquesta sortida és la culminació del treball fet a l’aula sobre l’alimentació.

Hem tingut un molt bon dia, el lloc és espectacular, l’alumnat ha conviscut en pau i harmonia, hem après com arriba la llet a les nostres llars, quina és la millor manera de tenir unes vaques sanes i productives, com s’adapten els vedellets a la nova vida, i tot això ha estat finalitzat amb la cirereta del pastís: un part en directe.

Sens dubte no oblidarem aquesta experiència, potser vam ser dels privilegiats que vam poder dur a terme una sortida en tot Catalunya però en domen gràcies perquè va valdre la pena.