Biblioteca a l’escola

Els nens i les nenes de les classes de P3, hem rebut la visita de l’Anna de la biblioteca. Ha vingut carregada amb una maleta plena de llibres de la granja. I dins d’aquesta també hi havia un llibre molt especial, hi dorm el follet de la biblioteca i tots junts l’hem despertat!

Hem descobert molts animals de la granja a través de les endevinalles que ens ha fet i ens ha explicat el conte “La cabra goluda”, una cabreta amb molta molta gana que es menjava tot el que trobava al seu pas.

Ens ha deixat tots els contes, els hem mirat sols, amb els companys i hem gaudit d’una bona estona envoltats de contes.

Moltes gràcies Anna per fer-nos arribar la cultura a l’escola!