ARC DE SANT MARTÍ D’ESPERANÇA

ARC DE SANT MARTÍ D’ESPERANÇA ENTRE ELS INFANTS DAVANT EL COVID-19

Benvolgudes famílies,@escolasinera.com
Des de l’escola ens volem sumar a la iniciativa que va començar a Itàlia de fer un cartell amb el dibuix d’un arc de Sant Martí amb el lema inicial: TOT ANIRÀ BÉ.
Podeu aportar diferents missatges per donar ànims i agraïnt al personal sanitari i a totes aquelles persones que estan treballant pel bé comú.
Podeu fer servir tota mena de materials.
D’aquesta manera volem desviar l’atenció de l’alumnat fent que participi d’alguna forma a donar ànims a tothom i a adonar-se que, tots i totes, estem passant per la mateixa situació.
Feu arribar les fotografies dels dibuixos al següent correu i les anirem penjant a la web de l’escola.
Correu on s’han d’enviar: arcdesantmarti@escolasinera.com

Moltes gràcies i ànims!
Escola Sinera