Anem d’excursió al zoo.

Tot l’alumnat de l’Escola Sinera ha pogut gaudir de les seves sortides programades per aquest primer trimestre, seguint les normes sanitàries establertes, però amb molta sort i il.lusió.

Els nens i nenes de primer han anat al Zoo de Barcelona.

Ha estat una expriència genial per acabar amb el treball sobre els animals que han fet a l’aula.

Segurament podran explicar als seus fills que ha estat la única escola que ha visitat el recinte en tot el dia, i malgrat la seva captivitat, els animals han estat contents de poder-los saludar. Han mostrat que cada vegada estan més ben cuidats.

També hem aprofitat per treballar i parlar a l’aulat, sobre tot el que havíem après, Aquests rodolins també en són un exemple per poder explicar coses d’aquest dia. Ens ha quedat aquest petit poema:

Hem anat d’excursió, hem visitat el Zoo

No hi hem anat amb por però sí amb il·lusió.

Hem vist óssos i també un falcó,

us deixem les fotos, vigileu amb el lleó!

Esperem que aquest recull us emocioni tan com a nosaltres.