6è CREA WEBS!

Els alumnes de 6è han creat dues pàgines web en anlgès dins el projecte del cos humà.

Aquest any desde CM i CS hem començat a introduir la llengua anglesa dins els projectes educatius de medi per donar un aprenentatge més globalitzat i actualitzat amb la societat actual del segle XXI.

Els alumnes han hagut de utilitzar els aprenentatges que han après a medi per poder crear una web on han explicat en anglès els continguts més importants del projecte del cos humà.

Aquí teniu els enllaç! Feliciteu-los que per ser la primera web que fan els ha sortit bastant professional.

Web HUMAN BODY 6A

Web HUMAN BODY 6B