5è Ens visita un Càmera professional

Aquesta setmana hem tingut una visita molt especial a l’escola: un càmera professional que ens ha ensenyat els secrets del seu ofici. Els alumnes de 5è hem pogut aprendre com es grava una pel·lícula, quins tipus de plans hi ha, com s’utilitza la llum i el so, i quines eines es necessiten per fer un bon treball audiovisual. Ha estat una experiència molt enriquidora i divertida, que ens ha permès conèixer millor el món del cinema i les seves possibilitats creatives.

Volem agrair-li la seva visita i el seu temps, i esperem poder tornar a veure’l aviat. Aquesta activitat s’emmarca dins el projecte del cinema que estem fent a 5è, i que culminarà amb la projecció dels nostres propis curtmetratges a la setmana cultural d’aquest curs. Estem molt il·lusionats i il·lusionades amb aquest projecte, i us convidem a tots i totes a venir a veure els nostres treballs. Fins aviat!