Extraescolars a l’escola Sant Vicenç

Benvolgudes famílies,

comencem nou curs amb moltes ganes de reprendre les activitats pendents i amb molta il·lusió per un curs que comença d’hora!. Per això estem especialment contentes, els i les membres de l’AMPA, per poder-vos fer arribar una la proposta d’extraescolars que hem preparat per al curs 2022-23 amb els canvis que es van comentar a la darrera Assemblea de l’AMPA.

Quines extraescolars oferim?

Des de l’AMPA hem volgut organitzar una oferta variada d’extraescolars per als nens i nenes, incloent les extraescolars que van funcionar el curs passat, eliminant les que no i afegint noves possibilitats.

• ANGLÈS per a tots els nivells des de P3 amb l’empresa GLOBAL en dues modalitats: curs normal i curs-taller.

• PISCINA per a tots els nivells des de P3 amb Piscina Sant Gervasi.

• ESPORTS, FUTBOL SALA, DANSA MODERNA, DIBUIX I PINTURA, CIÈNCIES, ROBÒTICA, TEATRE i MECANOGRAFIA, per a tots els nivells (depenent activitat) amb l’empresa ISOTROPIC.

Quan hi ha cada activitat?

Al full adjunt amb el nom HORARI veureu la distribució de les activitats de dilluns a dijous. L’horari de la majoria de les activitats és de 16:30h a 18:00h. En general, el funcionament és el de sempre: els monitors/es de l’activitat recullen els nens i nenes a les seves aules, se’ls acompanya durant 15′ mentre berenen (han de portar el berenar de casa des del matí o migdia) i fan l’activitat fins les 18:00h, quan se’ls ha de venir a recollir a la porta principal (c/ Enric Morera). COMPTE: anglès per petits i piscina tenen horari propi. A piscina les famílies han de portar els nens i nenes a la piscina de Sant Gervasi. Ho trobareu tot al document adjunt HORARI.

De què va cada activitat?

Angles amb l’empresa Global s’ofereix en dues modalitats: curs habitual i una nova modalitat d’anglès en format taller. Si voleu tenir més informació sobre l’activitat d’anglès podeu llegir la circular que Global ens ha enviat clickant en l’enllaç. També podeu contactar a info@globalidiomas.es Tlf. 93 544 58 49

Per a les activitats vinculades a l’empresa Isotròpic, podeu trobar una descripció detallada al catàleg que l’empresa Isotropic té publicat a la seva web https://isotropic.cat/courses/ o contactar via info@isotropic.cat  Tlf 652 23 24 49

Respecte la piscina de Sant Gervasi, la inscripció es centralitza des de l’AMPA per garantir un preu de grup. La informació més important la podeu trobar al full d’inscripció o apuntant-vos al whatsApp de l’activitat des del vostre telèfon mòbil clickant a l’enllaç  https://chat.whatsapp.com/GI1debFnGzH463CUVmm9qC.

Quant costa cada activitat?

Al document HORARI també teniu la llista de preus de cada activitat. Els preus de les extraescolars varien entre 23 i 38 euros al mes, depenent del material que involucrin i altres aspectes com ara si són de 2 dies etc.

IMPORTANT: L’extraescolar de Fútbol Sala pot arribar a tenir un preu més reduït perquè habitualment compta amb una subvenció de l’Ajuntament. El preu final podria patir alguna petita modificació (reducció) un cop sapiguem el nombre de nens i nenes entre els que s’ha de repartir aquesta subvenció, quantes equipacions cal adquirir, i altres despeses associades.

Qui es pot apuntar a les extraescolars organitzades per l’AMPA?

Només es podran apuntar i realitzar les extraescolars organitzades per l’AMPA aquells nens i nenes que hagin pagat la quota sencera del curs 2022-23 i no tinguin pagaments pendents amb l’AMPA. En casos de pagament ajornat de la quota, si us plau, poseu-vos en contacte amb l’AMPA al correu ampasantvicenc@gmail.com.

Us recordem que l’AMPA de la nostra escola és una cooperativa i això ens permet oferir preus reduïts i altres avantatges important, però requereix de l’esforç econòmic de tothom per continuar. També us recordem que podeu fer el pagament de la quota fàcilment des de l’aplicació TPV Escola. En cas de tenir dubtes respecte claus d’accès etc, contacteu amb l’escola Sant Vicenç <a8032491@gmail.com>.

Quan comencen les activitats?

Les activitats comencen el primer dia laboral del mes octubre (03/10/2022) en l’horari que els hi correspon i finalitzaran al maig-juny, normalment en el moment que comença la jornada intensiva. Algunes activitats com piscina s’allarguen una mica més.

Quan puc apuntar als meus fills i filles a les extraescolars de l’AMPA?

Podeu matricular als vostres nens i nenes a les extraescolars des del 01 de setembre fins al 21 de setembre, ambdós inclosos.

Com puc apuntar als meus fills i filles a les extraescolars de l’AMPA?

Enguany hem aconseguit que la inscripció a totes les extraescolars sigui online per facilitar-vos la tasca. En el full adjunt trobareu l’enllaç als diferents formularis d’inscripció.

Recordeu que s’ha d’omplir un formulari per cada nen o nena i extraescolar a la que els apuntem.

Activitat d’Anglès amb Global

Activitats d’Esports, Arts, Ciència amb Isotropic

Activitats de Piscina a Sant Gervasi

Com sabré quan surt una activitat?

A partir del 22 de setembre les diferents empreses Global e Isotropic us aniran confirmant si l’activitat que heu triat surt o no, depenent de que arribin al número mínim de matriculats, i quines altres alternatives hi ha disponibles. Des de l’AMPA també circularem l’horari final (el que quedi) de les activitats.

Sobre l’activitat de Piscina l’AMPA informarà a través del grup de WhatsApp habilitat https://chat.whatsapp.com/GI1debFnGzH463CUVmm9qC (només per aquells apuntats a piscina!!)

Recordem que no es cobrarà cap quota fins que comencin les activitats.

——————————————————-

Si teniu qualsevol dubte, ja sabeu que sempre ens podeu escriure al correu de l’AMPA: ampasantvicenc@gmail.com

Per a suggeriments sobre extraescolars o qualsevol altre tema, utilitzeu la nostra bustia

AMPA Escola Sant Vicenç