CAP INFANT SENSE CONTE

Aquest dissabte a la Biblioteca de Can Mulà, s’ha presentat el projecte “Cap Infant sense conte”.

Aquest any, l’ajuntament de Mollet s’ha adherit a la iniciativa  que va iniciar un mestre de secundària, en Toni Argent, ara fa 9 anys, amb l’objectiu de fomentar l’hàbit i el gust per la lectura.

A la presentació, la nostra escola ha estat representada per infants de 2n i 3r de primària que en representació dels seus respectius cursos, han assistit per recollir un exemplar signat per l’autor  i un passaport que permetrà que tots els companys i companyes de classe puguin gaudir d’un conte que serà repartit properament a l’escola.

Ens ha agradat molt poder assistir-hi i valorem molt positivament iniciatives com aquestes en que es promou la cultura i la lectura.