Practiquem el GoalBall!

Aquesta setmana hem tingut la sort i el plaer de rebre una Masterclass de l’Alèxia, la nostra conserge en pràctiques, i la seva mestra Judith. Ens han ensenyat a jugar a Goalball, l’únic esport paralímpic creat per a persones cegues i amb discapacitat visual que… Llegeix més»

Cursa d’orientació a Gallecs

Avui l’alumnat de 5è ha anat a Gallecs a fer una cursa d’orientació amb altres escoles de Mollet! Hem pogut gaudir tots junts de la natura i aprendre a orientar-nos amb un plànol per trobar fites i desxifrar la frase secreta!
Llegeix més»

Ambients a Educació Infantil

El passat dilluns a tarda vam inaugurar els 5 ambients que tenim a infantil: arquitectura, artístic, científic, expressió corporal i joc simbòlic!
Gràcies als ambients, es respecten més els ritmes, es millora l’autonomia i es barregen entre tots els nivells menys el dia que fan música… Llegeix més»

La classe de la xocolata i en Bombó de I4B

A les classes de I4 i I5 de la nostra escola, els nens i nenes són els encarregats de triar el nom de la classe, que serà l’eix conductor d’un projecte de treball.
Els nens i nenes de I4B, han decidit ser……la classe de la xocolata!!!!!!! Aquesta setmana, hem rebut una sorpresa ben dolça, un cuiner serà la mascota de la nostra classe i cada divendres anirà a casa d’algun nen o nena a viure aventures ben dolces.
I sabeu què? Entre tots hem escollit un nom, es diu Bombó.
Benvingut   Bombó a la classe de la xocolata. Estàs  preparat per viure moltes aventures? Som un grup ben divertit!!!!!

CASAL D’ESTIU 2023

VINE AL CASAL D’ESTIU!

• Benvolgudes famílies, ens apropem al final de curs i ja tenim preparades un munt d’activitats pel casal d’estiu, aquest any amb l’eix temàtic “Ens preparem pel futur“.
  • Si no vau poder assistir a la reunió del passat dimecres, us informem que podreu… Llegeix més»

CAP INFANT SENSE CONTE

Aquest dissabte a la Biblioteca de Can Mulà, s’ha presentat el projecte “Cap Infant sense conte”.
Aquest any, l’ajuntament de Mollet s’ha adherit a la iniciativa  que va iniciar un mestre de secundària, en Toni Argent, ara fa 9 anys, amb l’objectiu de fomentar l’hàbit… Llegeix més»

SANT JORDI 22

Aquest Sant Jordi hem gaudit i treballat de valent durant tota la setmana. Us mostrem un petit recull d’imatges.
A les aules virtuals classrooms de cada grup classe trobareu la resta de fotografies.