PROJECTES DE SCIENCE A L’ESCOLA

La nostra escola aposta pel treball d’una àrea no lingüística en llengua anglesa.

“L’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE, en anglès Content Language Integrated Learning, CLIL) és un corrent que defensa que als contextos escolars existeix un major èxit en l’aprenentatge de les llengües estrangeres quan es fan servir aquestes llengües per ensenyar matèries comunes com les ciències.

Seguint el mètode científic, l’alumnat de 5è s’ha fet hipòtesis sobre la cèl·lula, projecte que estem treballant a Science.

Des de l’àrea de Science, l’alumnat de 3r i 4t està treballant la matèria i els estats de la matèria: sòlid, líquid i gas. Han après com són els canvis d’estat i com són les molècules d’aquests elements. I s’ho han passat d’allò més bé aprenent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *