+ de 30 anys compartint somnis!!!

El Projecte Pati no s’atura!!!

El Projecte Pati no s’atura.
L’AMPA i l’escola treballem conjuntament, per redissenyar els espais de joc del pati.
Els alumnes d’ infantil i també els de primària disposen d’una nova diversió al pati: pissarres!!!
Enguany, s’han penjat pissarres al pati. Us anirem informant de la resta de novetats.
Avui els nens i nenes les han estrenat i s’ho han passat d’allò més bé.
Estem molt contents i contentes!!

L’equip docent de l’escola Santa Susanna us vol desitjar un bon estiu!!

Aules i cadires buides…un silenci trencat pel pas dels segons del rellotge de la sala de mestres i una escola orgullosa i radiant al veure els nostres alumnes acabar un nou curs escolar.
Hem viscut un degoteig de sentiments en el comiat de 6è i el comiat emotiu i tendre de la nostra estimada directora, Nuri Vives.
Els mestres com sempre agraïts per la feina de l’Ampa i el seu suport diari.
D’una banda, ens quedem amb el record d’un fi de festa espectacular i la nostra mirada observa orgullosa les empremtes que ens han deixat els nostres alumnes
I, d’altra banda, l’equip docent de l’escola Santa Susanna us vol desitjar un bon estiu!!

Aquest matí hem acomiadat a la Nuri, la nostra directora!!!

Li hem donat les gràcies per la seva feina i per la plena dedicació a l’escola. Ara toca descansar i viure la vida d’una altra manera. Comences una nova etapa!!! Al principi trobaràs a faltar la teva feina, és el que passa quan es treballa a gust i amb vocació, després es troben mil motius que omplen el temps satisfactòriament!!! Deixes un llistó molt alt!!!
QUI TREPITJA FORT, DEIXA EMPREMTA!!! GRÀCIES PER TOT!!!

GINBOOKTUBER amb els alumnes de 6è!!!

El dimecres 22 de maig vam celebrar a la sala polivalent del Centre Cívic de Santa Susanna l’acte de cloenda de l’activitat de lectura “Ginbooktuber”, que hem dut a terme conjuntament els centres públics d’educació primària i secundària de Malgrat i Santa Susanna

A l’acte, que ha obert la inspectora d’Ensenyament Míriam Tomás, han assistit 225 alumnes amb els seus respectius professors i la booktuber Marta Botet Borrás.

L’alumnat ha estat molt content amb la presència de la booktuber perquè els ha fet una sessió en directe.

El Servei Educatiu Alt Maresme també se n’ha fet ressò!!!

Primera Ginbooktuber!

ESCAPE ROOM a 5è

Durant el tercer trimestre, a 5è hem treballat el projecte dels romans i com a projecte final hem fet un Escape Room.

El dia 17 de Maig, va arribar a la classe un extraterrestre que volia conquerir la Terra. Per poder neutralitzar l’amenaça, els nens i nenes van haver de realitzar diferents proves relacionades amb els romans i continguts treballats durant el curs en totes les matèries.

Aquell dia vam poder comptar amb un grup de mares voluntàries que ens van ajudar i guiar a l’hora de fer les proves. Va ser una experiència molt enriquidora per a tots!

A continuació podeu veure el video de l’Escape Room:

APRENEM A MULTIPLICAR

A 2n hem començat la multiplicació. Els jocs i la manipulació de material han estat els nostres aliats per la comprensió del nou concepte. Treballar de forma més manipulativa i en grup ha sigut més estimulant i ens ha facilitat l’aprenentatge de les taules de multiplicar.

A les sessions d’informàtica també treballem les taules de forma lúdica fent  jocs amb els que ens divertim i aprenem.

Aquí teniu un enllaç per practicar les taules jugant.

SORTIDA AL PARC DE LES OLORS DEL SERRAT.2n

La visita ens ha aportat nous coneixements al projecte sobre plantes remeieres que estem estudiant a l’aula. Hem tingut l’oportunitat de reconèixer i relacionar olors, gustos i formes de les plantes aromàtiques, medicinals i culinàries, amb les seves propietats i aplicacions útils per a la alimentació i la salut.
Hem fet un passeig pel jardí terapèutic on hem tingut contacte directe amb plantes aromàtiques i dos tallers  pràctics: un d’elaboració d’un saquet d’olor d’espígol i l’altre de plantació d’un esqueix de romaní i d’una llavor d’equinàcia.

PARTICIPEM AL XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Al llarg del curs, hem anat veient l’estreta relació dels nens i nenes de l’escola amb la lectura; diàriament la lectura truca a la porta de les nostres aules i ens acompanya com una protagonista omnipresent.
Avui hem sortit de l’àmbit escolar i hem participat en el XV certamen de lectura en veu alta que s’ha realitzat al centre cultural de Malgrat de Mar.
Felicitem a les dues alumnes representants de l’escola Santa Susanna que han arribat als quarts de final: Paula Pujolràs Carré (5è) i Jana Torres Lafau (4t.), aquesta última passant a les semifinals com a guanyadora de la categoria Grumets Vermells.
L’ Escola Santa Susanna sempre compromesa amb l’Educació i amb la feina de formar lectors i lectores competents.