BENVINGUTS A L’ESCOLA:

L’ESCOLA UNA FINESTRA AL MÓN!!!

CURS 2018 – 2019

Els ambients de treball

Des de l’Educació Infantil seguim innovant incorporant noves metodologies d’aprenentatge:  Els ambients de treball.

Els ambients de treball són espais amb diferents propostes de joc on l’infant és el constructor del seu propi procés d’aprenentatge; el joc i la descoberta personal com a punt de partida de l’aprenentatge.

L’escola com a eix vertebrador està apostant per una educació infantil de qualitat on l’objectiu primordial es donar resposta a les necessitats i interessos de cada infant respectant els diferents ritmes d’aprenentatge.

Apadrinament lector P5-5è

Iniciem  l’apadrinament lector P5 – 5è, és una de les activitats que es duen a terme a l’escola per tal de fomentar el gust per la lectura.  Els alumnes de cinquè acompanyant als infants en aquest nou procés. Cada infant té el seu propi padrí o padrina i li fa el seguiment individualitzat, li explica contes, l’escolta en les seves lectures i l’ajuda a millorar.

Avui ja s’han creat els primers vincles amb els nostres padrins/es i és molt bonic veure com evolucionen aquests lligams tan màgics i emotius.

CELEBREM LA CASTANYADA!!!

El dia 31 d’octubre, a l’escola hem celebrat la festa de La Castanyada.

Aquest any, el temps no ens ha acompanyat i no hem pogut celebrar la festa al pati de

l’escola.

Hem pogut gaudir de diversos tallers que ens ha  preparat la junta de l’AMPA.

Que bé ens ho hem passat!!!!!!

Ha estat una gran festa on hem d’agrair la bona organització per part de l’AMPA.

Fem un Punt de llibre per la Biblioteca d’aula!!! (2n i 3r)

El fet que la Biblioteca d’aula la facin els propis alumnes (escullen ells mateixos els llibres de la

biblioteca SERBILL de l’escola, en funció dels seus interessos):

Afavoreix la implicació d’aquests en la lectura i la creació d’un projecte comú al voltant de la lectura.

Afavoreix la proximitat física entre els lectors i els llibres

Permet aprofitar millor les oportunitats de lectura que es generen a l’aula

Facilita la integració de la lectura a la pràctica docent.

Les lectures s’adapten millor al ritme de l’aula.

Incrementa la visibilitat de les obres seleccionades i de la lectura en general-

VISITEM EL PARC NEOLÍTIC DE LA DRAGA

Si cliqueu a sobre de la foto, podreu veure el nostre recull de fotos.

Estem treballant el projecte de la prehistòria a l’ aula i aquesta sortida ens ha descobert moltes coses.

Hem realitzat dos tallers:

• Avui fem de neolítics.
  • Artesans de l’ argila.

La valoració de la visita és molt bona per part de tots nosaltres perquè hem après molt i hem passat junts un dia genial.

Amb cada nova lectura n’aprenem una mica més!!!

Avui amb la classe de 4t hem explicat aquest conte!!!
LLUNY, BEN LLUNY D’AQUÍ
Woodworth, Rachel
El dia a dia està ple de situacions que ens provoquen un ventall d’emocions, també als més petits. La protagonista d’aquest llibre-àlbum descriu com, en una sola jornada, pot passar d’un estat d’eufòria a un altre de tristesa, i al mig, experimentar un munt de sentiments contradictoris que poden provocar frustració i fins i tot ganes de desaparèixer. No obstant això, existeix un lloc, dins nostre, on és possible transformar aquest desig en una sensació positiva i saludable: «Ser petita o estar furiosa, trista i atabalada tampoc és tan terrible».

El pati: Un espai d’oportunitats educatives!!!

Des de fa uns dies saltar a la corda, jugar a badminton, pintar amb guixos, jocs de taula són algunes de les activitats que es poden realitzar en el temps d’esbarjo i que estan engrescant moltíssim les nostres nenes i els nostres nens. Al següent carrussel de fotografies us en fem cinc cèntims per a què veieu com de bé s’ho passen els i les nostres alumnes. Us desitgem unes molt bones estones de pati!!!

Segell de pertinença i de reconeixement de la bona feina!!!

El Programa de Biblioteques del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, vol valorar els blogs i webs que formen part del Directori donant-los un segell de pertinença i de reconeixement de la bona feina que es fa des de les escoles, des de l’anonimat, amb esforç i amb il·lusió per fer créixer els diferents projectes de biblioteca.

Des de la nostra biblioteca els ho agraïm i estem satisfets de poder dir que també en formem part!!!