PROJECTE GEP

El projecte GEP
La nostra escola Santa Susanna es troba actualment elaborant un programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP) que tindrà una durada de tres cursos escolars (2022-2025).
La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en la llengua anglesa en l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i capacitant-lo per interactuar amb el món que l’envolta.
Per començar aquest projecte, vam reunir dades a través d’enquestes analitzant els resultats acadèmics dels últims anys a l’escola, a partir d’aquí vam elaborar una diagnosi que ens va servir com a punt de partida.
Una vegada vam analitzar els resultats obtinguts, les febleses i les fortaleses del nostre alumnat, i també de la nostra metodologia educativa per l’anglès, ens vam fixar tres objectius principals a tractar, amb tot un seguit d’actuacions a fer, per tal d’aconseguir arribar a complir-los.
En el nostre cas, ja som una escola que fèiem moltes àrees en anglès (Science i Arts and Crafts) i, a més a més, a partir del començament del projecte GEP, hem instaurat la psicomotricitat a infantil (EI4 i EI5) i també l’educació física a primer de primària en anglès.
Els objectius són els següents:

Si voleu consultar la normativa del Departament d’Ensenyament referent al projecte podeu consultar el següent enllaç:
Resolució ENS/1363/2017, de 7 de juny, per la qual es crea el programa d’innovació pedagògica “Generació Plurilingüe (GEP): aprendre llengües estrangeres a través de les matèries”.