Recorregut històric de l’escola Santa Susanna

L’escola Santa Susanna va ser construïda l’any 1987  al Parc del Colomer com a escola unitària.

La construcció d’aquest edifici va suposar tenir al nostre poble el primer edifici “independent” d’escola, fins llavors les aules havien estat ubicades en un primer moment en diverses cases del carrer Sant Ramon.

Al construir-se l’edifici de l’Ajuntament durant la guerra civil, els baixos van passar a acollir les aules de nenes i nens, fins i tot durant un temps alguns cursos es van haver de desplaçar a rebre classes a Malgrat de Mar perquè el “ Ministerio “ no va destinar mestres a Santa Susanna per atendre tots els nivells … per això aquest edifici va significar un pas molt important per disposar d’uns espais dignes i de qualitat on els nens i nenes poguessin rebre la seva educació.