EVOLUCIÓ DE LA LECTOESCRIPTURA A L’ETAPA D’EDUCACIÓ INFANTIL

EDUCACIÓ INFANTIL 3 El nom és la font de motivació principal per descobrir les lletres i el món escrit perquè no només el trobem a tot arreu sinó que també regula totes les situacions a l’aula: col·loquem les nostres pertinences, ens identifica a la nostra taula, serveix per passar llista…

EDUCACIÓ INFANTIL 4 És un curs entremig on es consoliden els aprenentatges inicials sense perdre de vista la intenció engrescadora i també s’incrementa el plaer dels nens per la identificació de paraules escrites… També és el moment d’iniciar noves dinàmiques i activitats del codi escrit i pren moltíssima importància la consciència fonològica.

EDUCACIÓ INFANTIL 5 Els infants ja tenen moltes experiències en relació amb el codi escrit i els seus ritmes d’adquisició de les habilitats lectores i escriptores són molt diversos. Des d’aquesta heterogeneïtat cal animar respectar tots els nivells dels infants i animar-los a progressar des de l’estadi en què es troben i motivar-los per continuar tenint ganes de seguir aprenent i avançant.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>