COMENCEM L’SPEAKING A L’ESCOLA (Projecte GEP)

Com sabeu, a l’escola estem duent a terme un projecte per millorar el rendiment acadèmic de la llengua anglesa (projecte GEP). El curs passat vam posar en marxa el projecte i alguns dels nostres objectius eren exposar més els nostres alumnes a la llengua estrangera anglesa a través d’espectacles en anglès, una biblioteca a l’aula, canvis metodològics i, entre d’altres, la creació d’una nova àrea enfocada purament a la parla (speaking).

De les quatre habilitats comunicatives bàsiques (writing, reading, listening i speaking), curiosament, ens trobem que l’speaking és la que sempre ens costa més als adults que hem estat estudiant anglès des de petits. És per això que en aquesta nova àrea ens centrarem exclusivament en la pràctica i l’aprenentatge per aconseguir una parla fluida en anglès en diferents contextos a través d’activitats com role plays, debats, exposicions orals, treballs en grup, i altres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *