El Projecte ISCVO és una iniciativa educativa en anglès dirigida pel CRP que busca sensibilitzar els alumnes sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a través de la investigació i l’aprenentatge actiu.
Aquest any, centrat en ODS 13: Climate Action, plantegem la pregunta: “How is Earth changing because of climate change?”
Els alumnes treballaran a partir de quatre sub-preguntes:
-
-
- How has temperature changed over time?
- How have water levels changed over time?
- How has air quality changed over time?
- How have natural disasters changed over time?
-
Durant el projecte, els alumnes observaran imatges, gràfics i dades reals, faran hipòtesis i investigaran cada aspecte en grups. Posteriorment, compartiran les seves conclusions amb la classe i reflexionaran sobre les causes, les conseqüències i com les accions individuals i col·lectives poden contribuir a frenar el canvi climàtic.
Aquest projecte és especialment important perquè es fa en anglès i culmina amb una conferència d’intercanvi amb altres escoles a Granollers, on els alumnes poden presentar les seves conclusions, aprendre dels companys i practicar la comunicació en anglès en un entorn real.

