VALLESBOT A CICLE SUPERIOR

Els alumnes de 5è – 6è durant el curs 17-18 han preparat el seu projecte Vallesbot. Un projecte que inclou la robòtica educativa de forma molt significativa pels nens/es.

El principal objectiu del Vallesbot és apropar el món de la tecnologia als infants. El passat 24 d’abril a la Roca Umbert de Granollers junt amb diferents escoles de la zona de Granollers, les Franqueses del Vallès, Canovelles i la Roca del Vallès van presentar les seves grans idees per millorar la mobilitat de les ciutats i pobles utilitzant la robòtica.

En el cas de l’Escola Santa Agnès, els nostres alumnes de cicle superior, van presentar la idea de crear un carril bici al poble on hi haguessin punts d’informació amb missatges de consciència ciutadana envers la mobilitat segura. També van reproduir una part del poble de Santa Agnès amb robots rastrejadors que imitaven les bicicletes que circularien pel nostre carril bici.

Va ser una gran experiència!!

En aquest enllaç trobareu més fotografies:

Donem les gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de la Roca del Vallès i al CRP del Vallès Oriental I