Propostes per fer a casa enviades el 3 d’abril

Benvolgudes famílies,

S’acosta Sant Jordi, i donat que probablement no el podrem celebrar a l’escola, estem organitzant tota una sèrie d’activitats per tal de poder celebrar una “Diada Confinada”.

Volem que l’escalfor d’aquestes dates també impregnin les nostres cases, així que aquesta ronda de propostes d’activitats, us proposem unes tasques relacionades amb Sant Jordi que necessitem tenir-les al finalitzar aquesta setmana per tal de poder organitzar les sorpreses que volem fer als nens i nenes de l’Escola.

Així doncs, us expliquem quines seran les activitats que proposem fer aquesta setmana:

• Punt de llibre, com cada any participem en el concurs de punts de llibre que s’organitza des de la Biblioteca de la Roca. Aquest any també hi participarem però en un format diferent. Adjunt al mail trobareu les bases per a participar-hi (llegiu-les bé, ja que allà s’hi indica com s’ha de fer), així com diverses propostes de punts de llibre que podeu fer en funció dels materials que disposeu a casa. Feu una foto i ens l’envieu al correu santjordi@escolasantaagnes.cat (data límit 9 d’abril ja que que el dia 10 d’abril els hem d’entregar a la biblioteca).

• Manualitat, us proposem fer una manualitat relacionada amb Sant Jordi. Us adjuntem també diverses propostes, de les quals podeu triar la que més us agradi o aquella que pugueu fer. Quan la tingueu feta, feu-li una foto ben bonica i ens l’envieu al mail santjordi@escolasantaagnes.cat (data límit 17 d’abril)

• Dibuix de Sant Jordi: Us proposem fer un dibuix ben bonic de Sant Jordi amb frases o paraules relacionades amb la Diada. Quan el tingueu elaborat també ens el podeu fer arribar a través del correu santjordi@escolasantaagnes.cat (data límit 9 d’abril).

• Text escrit: Us proposem fer un text, que malgrat no puguem celebrar jocs florals, tenim preparada una sorpresa pels vostres fills i filles que construirem amb tots els textos que ens envieu. Quan el tingueu elaborat també ens el podeu fer arribar a través del correu santjordi@escolasantaagnes.cat (data límit 9 d’abril). Tots els textos que us proposem fer, ja estan treballats a l’aula i per tant no els hi vindrà de nou.

No oblideu indicar el nom del/la nen/a i el seu curs en el mail que ens envieu amb els diferents arxius.

En els enllaços que us compartim segons grup classe trobareu diferents informacions:

• Bases del concurs de punt de llibres

• Propostes de punt de llibre

• Propostes de manualitats

• Planning de tasques setmanals a títol orientatiu

• Tasques proposades per confegir el text escrit (1r rodolins, 2n i 3r conte, 4t cal·ligrama, 5è còmic i 6è auca)

• Altres activitats motrius i d’hàbits saludables.

En el moment de treballar amb els vostres fills/es les tasques proposades per confegir el text escrit definitiu a primària, és important que tingueu en compte que durant el procés podeu enviar el text, i fins i tot el text acabat abans de donar-ho com a definitiu perquè cadascuna de les mestres tutores puguin fer la correcció pertinent de lèxic, ortografia, estructura del text… i així ajudar-vos en el procés de realització del text escrit definitiu. Les tasques per corregir envieu-les al correu d’aula del grup classe.

El text es pot enviar en format word, en format jpg o pdf, si l’escrit és a mà, a través d’un foto del text.

Propostes P3

Propostes P4

Propostes P5

Propostes 1r

Propostes 2n

Propostes 3r

Propostes 4t

Propostes 5è

Propostes 6è

Desitgem que tots estigueu bé i que tingueu un bon cap de setmana.

Salut.

L’equip de mestres

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *