El primer mes dels alumnes de P3

SOM LA CLASSE DELS CARGOLS

Els Cargols són els nens i nenes més petits de l’escola i ja han passat el primer mes entre nosaltres.

Han fet moltes activitats, han jugat i s’han començat a conèixer.

Fins i tot, han triat el nom de la classe i no podria ser cap altre CARGOLS. El pati està ple de cargols , els hem agafat, els hem observat, els hi hem cantat cançons i la gran majoria ha tret les banyes!!

Ara que ja han après les rutines, els Cargols tenen tot un curs per endavant on aprendran un munt  de coses i viuran una pila d’experiències.

Aquí us deixem algunes fotografies d’aquests primers dies d’escola. Cliqueu l’enllaç.

Fotografies primers dies d’escola