Nova iniciativa davant el tancament d’escoles

Benvolgudes famílies,

Com escola us volem informar de que aquests dies totes les mestres estem treballant des de casa i hem ideat la iniciativa que rep el nom de “Durant el confinament … no perdis l’enteniment. Ment i cos despert i actiu”.
Aquesta iniciativa pretén que totes les docents de l’Escola Santa Agnès aportem el nostre granet de sorra a aquest període inicial de 15 dies de tancament de centres educatius per ajudar-vos a les famílies en dos objectius:

–          Donar idees d’activitats educatives per fer conjuntament amb els vostres fills/es a casa buscant així la unitat i la cohesió familiar.

–          Donar a les famílies un recull d’activitats més acadèmiques sobre aspectes treballats a l’aula a mode de reforç ajudant així a minimitzar la pèrdua lectiva de classes.

Dit això, aquest divendres 20 de març us farem arribar a través de la web de l’escola un seguit de material de totes les aules adaptat a les diferents edats perquè de forma voluntària pugueu fer a casa amb els vostres fills/es.

Els deures entregats als alumnes de primària entre dijous 12 de març i divendres 13 de març via digital o presencial, seran deures d’obligat compliment per part de tots els alumnes i per tant avaluatius. En canvi, el que us oferirem el proper divendres com a material de reforç dins d’aquesta iniciativa no serà de caràcter obligatori però sí voluntari i recomanable.

El proper divendres ens tornarem a posar en contacte per informar-vos de l’inici d’aquesta iniciativa. Estigueu atents a les xarxes socials, web i Instagram!

L’equip de mestres de l’Escola Santa Agnès