NADAL 2019: Visita del Patge i Caga Tió

En aquesta setmana especial abans de Nadal hem rebut dues visites màgiques a l’escola!

Ahir dijous 19 de Desembre va arribar el patge Reial a recollir les cartes que hem escrit a classe per a dur-les als Reis Mags d’Orient.

Avui el nostre Tió, com ha estat molt ben cuidat i ha menjat tant bé aquests dies, ha cagat regalets per Cicle Infantil i Cicle Inicial, i com és tradició també ha cagat neules i torrons per tota l’escola. Així que a l’hora d’esmorzar hem pogut gaudir d’aquests dolços nadalencs  boníssims.

Si cliqueu els enllaços podreu veure fotos d’aquests moments. BONES FESTES A TOTHOM!!!!