MEGAFONIA ESPECIAL DE NADAL

Comença una època especial i d’il·lusió que tots esperem amb moltes ganes i és que el Nadal ja arriba!!

Tota l’escola ha preparat sorpreses per aquests dies màgics que volem compartir amb totes les famílies.

Una d’ elles és que aquesta última setmana del primer trimestre estem entrant i sortint amb la música acompanyats amb cançons que han gravat les classes de Primària!

Alguns cursos han creat fins i tot la lletra, i l’ han interpretat amb instruments ja que a partir de tercer comencem el Projecte Perkulele i aprenen a tocar l’uquelele de meravella , i és que aquí a l’escola totes les classes sou unes artistes!!

En aquest article les podreu escoltar clicant les portes de cada curs.

A sisè la porta no s’obre, així que teniu l’audio sota la foto

ESPEREM QUE LES GAUDIU!!

Rudolph el petit cèrvol