Jo em quedo a casa!

Benvolgudes famílies,

Fem aquest article per anar recollint a la nostra web la vostra participació amb les fotos i vídeos que ens heu anat enviant tant de diferents activitats que heu anat fent aquests dies com dels reptes que us hem enviat i heu respost.

Fent aquest recull volem sentir-nos, mestres, famílies i alumnes, units i conectats en aquests moments difícils i excepcionals que estem vivint. Esperem que compartir-ho us faci passar una bona estona en família veient les imatges i també fins i tot en algún cas agafar idees o animar-vos  a enviar-nos les vostres fotografies.

Si ens voleu enviar fotos i/o vídeos de cosetes que aneu fent aquests dies (llegir, cantar, ballar, fer esport, cuinar, fer petites tasques educatives, un trencaclosques, construccions, experiments, … qualsevol cosa que us vingui al cap) ens agradarà molt, ho podeu fer enviant-les al correu a8067120@xtec.cat.

També al correu de l’aula del vostre fill/a.

Aula11@escolasantaagnes.cat (6è)

Aula12@escolasantaagnes.cat (5è)

Aula13@escolasantaagnes.cat (4t)

Aula14@escolasantaagnes.cat (3r)

Aula15@escolasantaagnes.cat (2n)

Aula16-17@escolasantaagnes.cat (1r-P5)

Aula18@escolasantaagnes.cat (p4)

Aula19@escolasantaagnes.cat (p3)

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració!

Algunes fotografies més

Vídeos repte “El riu”