DIADA DE SANT JORDI 2019

Aquest 3r trimestre ha començat d’una manera molt especial: celebrant la diada de Sant Jordi! Al matí vam fer l’interncanvi de llibres i Cicle Superior va guarnir la reixa de l’escola amb unes roses espectaculars. Després del pati vam celebrar els VI JOCS FLORALS i les representants de l’AMPA van fer entrega dels premis del concurs de dibuix.

A la tarda els alumnes de tota l’escola van fer tallers de manualitats de Sant Jordi

Aquí us deixem un petit recull de fotos per veure les activitats, esperem que us agradi!