4T: CRUSPILLETRES – BIBLIOTECA DE LA ROCA

El passat dilluns 15 de novembre de 2021 la classe de 4t ELS INVENTORS 🔬 vam assistir a la biblioteca de la Roca del Vallès per nodrir la nostra passió per la lectura.

Gràcies a l’activitat de Cruspilletres, la qual tractava la temàtica del bosc, les persones encarregades de la biblioteca ens van contar uns quants llibres de lectura de manera lúdica i entretinguda. Tot després, vam passar a fer un taller de decoració en 3 grups de 5 alumnes cadascun. Aquest taller consistia en elaborar, amb el material proporcionat per la biblioteca, una cartolina del bosc que cada grup imaginés. Van quedar súper boniques! A continuació, vam esmorzar i després ens van mostrar i explicar tots els racons de la biblioteca, per poder anar-hi allí cada cop que vulguem i poder llegir tot allò que més ens agrada. Per últim, vam tenir una estona de lectura individual i cada nen/a va poder escollir el llibre que més li agradés.

S’ho van passar molt bé i tenen moltes ganes de tornar-hi! Si voleu veure més fotos, cliqueu aquí.

Aquests tipus d’activitats es troben orientades al foment de la lectura i a incrementar la passió per descobrir totes aquelles històries que ens relaten els llibres. No oblideu fer-vos el carnet per poder llegir més llibres.