CONCERT ONLINE CANTATA 2n INSTAGRAM LIVE

Les nenes i nens de 2n aquest mes de maig havíen de participar en el concert de la Cantata de 2n: LA CLIKA DEL RUSC.

Degut a la situació actual que vivim no es pot celebrar  aquest curs de forma presencial com estava previst.

L’ Escola de Música Municipal de la Roca junt amb Les Cases de la Música han organitzat un concert de la Cantata online que es farà a través d’ instagram Live i que es celebrarà la primera setmana de juny.

Aquí teniu un video que ens explica com serà aquesta activitat.

Esteu convidades a participar totes les famílies de l’escola!

Els que volgueu passar una estona divertida cantant des de casa vostra aquí teniu l’enllaç d’instagram per fer-vos seguidors del perfil, poder veure el material de les cançons que s’hi van penjant i així poder participar en aquest concert:

Esperem que gaudiu d’ aquesta interessant i divertida experiència musical!!