CONCERT CANTATA 2n: La Clika del Rusc

El proper diumenge 9 de juny al matí la classe de 2n farà un gran concert a l’Auditori de la Roca  on interpretarà la cantata: “ La Clika del Rusc ” juntament amb alumnes de 2n de les altres escoles de la Roca.

Les cançons d’aquesta cantata han estat composades pensant en educar en valors i ser una eina per treballar a l’aula: amistat, diversitat, autoestima, respecte al medi ambient… Les cançons es vinculen a uns personatges que tenen una colla o “Clika” i que són alumnes de l’escola imaginària “el Rusc”.

Aquest curs a música  han estat preparant les cançons amb molta il·lusió!

Us pengem els vídeos de les cançons així podeu escoltar-les, esperem que us agradin!

EL CAPITÀ

BONA NIT

JO VULL JUGAR

JOVE I ALEGRE